WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç biri yok hocam..


Benim kötü huyum geçer, sağlıkçılari meşgul etmeyim diye oteliyorum..
Hiç öyle düşünmeyin hocam bugünler için sgk-ssk-bağkur ödemelerini yapıyoruz zaten.
Daha kötü olmadan gidin bir görünün bence...