• 19-08-2024, 02:26:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, telefonda yanlışıkla açma kapama tuşuna falan basınca birden acil durum çağrısı yapıyor 112'yi falan arıyor.

    Az öncede böyle kendi kendine aradı, boş yere meşgul ediyorum insanları sürekli oluyor bu. Bunu kapatmanın bir yolu var mı?
  • 19-08-2024, 02:41:44
    #2
    ayarlardan SOS yazın hocam
  • 19-08-2024, 02:45:44
    #3
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, telefonda yanlışıkla açma kapama tuşuna falan basınca birden acil durum çağrısı yapıyor 112'yi falan arıyor.

    Az öncede böyle kendi kendine aradı, boş yere meşgul ediyorum insanları sürekli oluyor bu. Bunu kapatmanın bir yolu var mı?
    Hocam yanlışlıkla ard arda nasıl 5 defa basabiliyorsunuz aklımdaki soru o ama beni alakadar etmez ayarlar >güvenlik ve acil durum > acil yardım a tıklayın > acil durum numarasını (112 ) yi kapatın hepsi bu kadar
  • 19-08-2024, 04:38:03
    #4
    Ya bende uyurken nadiren arıyorum nasıl oluyor anlamıyorum.