Merhaba, telefonda yanlışıkla açma kapama tuşuna falan basınca birden acil durum çağrısı yapıyor 112'yi falan arıyor.
Az öncede böyle kendi kendine aradı, boş yere meşgul ediyorum insanları sürekli oluyor bu. Bunu kapatmanın bir yolu var mı?
SOS çağrısı nasıl kapatılır?
3
●134
- 19-08-2024, 02:45:44Hocam yanlışlıkla ard arda nasıl 5 defa basabiliyorsunuz aklımdaki soru o ama beni alakadar etmez ayarlar >güvenlik ve acil durum > acil yardım a tıklayın > acil durum numarasını (112 ) yi kapatın hepsi bu kadarbaalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle