Merhaba, telefonda yanlışıkla açma kapama tuşuna falan basınca birden acil durum çağrısı yapıyor 112'yi falan arıyor.

Az öncede böyle kendi kendine aradı, boş yere meşgul ediyorum insanları sürekli oluyor bu. Bunu kapatmanın bir yolu var mı?