• 16-08-2024, 21:07:38
    #1
    Arkadaşımla araba kiralamak istiyoruz ben kiralıycam ama belli bi saatten sonra arkadaşıma vermek zorundayım böyle bir şey oluyor mu? Sitesinde sorumluluk sizde sigorta iptal olur sadece diyor? Tam anlamadık açıkçası çevirmeye falan girsek bir şey olur mu? Bunu merak ediyorum.
  • 16-08-2024, 21:08:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bişey olmaz buraya konu açmana gerek yok böyle bir şey için
  • 16-08-2024, 21:09:07
    #3
    Hayatının hatasını yaparsın sakın deneme
    Başkası gelip size çarpsa bile yani arkadaşınız kullanırken siz yanında olsanız bile.
    Aracın tüm masraflarını
    Çekici parasını
    Otopark parasını
    Aracın yattığı günler parasını
    vs vs ödemek zorunda kalırsınız yani kenarsa 200 300 bin var diyorsanız karar sizin
  • 16-08-2024, 21:09:48
    #4
    berkingulay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bişey olmaz buraya konu açmana gerek yok böyle bir şey için
    dostum az önce aradık ama dediler ki tespit edilirse işte araç kısıtlanır hesap kapanır ama ne gibi yaptırım olur? Yani asıl sorun aslında çevirmede ne olur?
  • 16-08-2024, 21:09:53
    #5
    Allah korusun arkadaşın kaza yaparsa arkadaşının yaptığı hatadan dolayı tüm maddi manevi sorumluluk sana ait olur. Kesinlikle kullanmamalı. Eğer oluyorsa ekstra sürücü klozu ekletin.
  • 16-08-2024, 21:12:42
    #6
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah korusun arkadaşın kaza yaparsa arkadaşının yaptığı hatadan dolayı tüm maddi manevi sorumluluk sana ait olur. Kesinlikle kullanmamalı. Eğer oluyorsa ekstra sürücü klozu ekletin.
    kazalık bir yerde değiliz aslında dediğim gibi sadece çevirmede bir sorun yaşar mıyım?
  • 16-08-2024, 21:13:25
    #7
    neden arkadasinda hesap acmiyor
  • 16-08-2024, 21:14:53
    #8
    seftali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden arkadasinda hesap acmiyor
    dostum ehliyet süresi yetmiyor açmaya
  • 16-08-2024, 21:40:18
    #9
    Alıntı
    Aracı başka biri kullanabilir mi? Hesap sahibi kullanıcı haricinde başka birisi kullanamaz. Aksi takdirde sorumluluk kullanıcıya ait olur ve sigorta devre dışı kalır.
    Arkadaşınızın ehliyet yaşı yetmiyorsa beklesin onun keyfi için kendi keyfinizi bozmayın. Yakın bi arkadaşım arkadaşına kiralayıp verdi aynen böyle kaza yaptı verdiği kişide aracın önceden kalan hasarlarına kadar kitlediler...