Arkadaşımla araba kiralamak istiyoruz ben kiralıycam ama belli bi saatten sonra arkadaşıma vermek zorundayım böyle bir şey oluyor mu? Sitesinde sorumluluk sizde sigorta iptal olur sadece diyor? Tam anlamadık açıkçası çevirmeye falan girsek bir şey olur mu? Bunu merak ediyorum.