Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah korusun arkadaşın kaza yaparsa arkadaşının yaptığı hatadan dolayı tüm maddi manevi sorumluluk sana ait olur. Kesinlikle kullanmamalı. Eğer oluyorsa ekstra sürücü klozu ekletin.
kazalık bir yerde değiliz aslında dediğim gibi sadece çevirmede bir sorun yaşar mıyım?