Getiraraç başkası adıma kullansa ne olur?
10
●224
- 16-08-2024, 21:07:38Arkadaşımla araba kiralamak istiyoruz ben kiralıycam ama belli bi saatten sonra arkadaşıma vermek zorundayım böyle bir şey oluyor mu? Sitesinde sorumluluk sizde sigorta iptal olur sadece diyor? Tam anlamadık açıkçası çevirmeye falan girsek bir şey olur mu? Bunu merak ediyorum.
- 16-08-2024, 21:08:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bişey olmaz buraya konu açmana gerek yok böyle bir şey için
- 16-08-2024, 21:09:07Hayatının hatasını yaparsın sakın deneme
Başkası gelip size çarpsa bile yani arkadaşınız kullanırken siz yanında olsanız bile.
Aracın tüm masraflarını
Çekici parasını
Otopark parasını
Aracın yattığı günler parasını
vs vs ödemek zorunda kalırsınız yani kenarsa 200 300 bin var diyorsanız karar sizin - 16-08-2024, 21:09:48dostum az önce aradık ama dediler ki tespit edilirse işte araç kısıtlanır hesap kapanır ama ne gibi yaptırım olur? Yani asıl sorun aslında çevirmede ne olur?berkingulay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2024, 21:12:42kazalık bir yerde değiliz aslında dediğim gibi sadece çevirmede bir sorun yaşar mıyım?Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2024, 21:14:53dostum ehliyet süresi yetmiyor açmayaseftali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle