• 15-08-2024, 11:48:59
    #1
    Merhaba, bilen arkadaşlar aşağıdaki sorumu yanıtlarsa sevinirim.

    İlk senede ve 10 ayda eşit ağırlıkta ilk 3-5 bin mi kazanması daha olası yoksa sayısalda ilk 70-60 bin mi? Tecrübesi olan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.
  • 15-08-2024, 11:50:46
    #2
    şimdi başlarsan sayısalda da 3 5 k yaparsın yeterki başla şuan hallet aralığa kadar tyt yi hemen ayt başla tyt denemesi at sürekli
  • 15-08-2024, 11:51:51
    #3
    Bu durum kişinin birikimine ve yatkınlığına bağlı olarak değişir.
    Sayısalda bana sabah akşam fizik - kimya - biyoloji anlatsalar 10 ayda bir arpa boyu yol gidemem mesela
  • 15-08-2024, 12:27:33
    #4
    Dereceler arasında ciddi fark var, sayısal ile ea arasındaki zorluğun o kadar fazla olduğunu söylemek hatalı olur. Türkçe ve Matematik ikisinde de kritik. Önemli olan sonrasında sosyal mi yoksa fen bilimleri mi yapabileceğiniz, ben EA mezunuyum ama şu anki aklım olsa sayısal seçerim.
  • 15-08-2024, 12:38:05
    #5
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dereceler arasında ciddi fark var, sayısal ile ea arasındaki zorluğun o kadar fazla olduğunu söylemek hatalı olur. Türkçe ve Matematik ikisinde de kritik. Önemli olan sonrasında sosyal mi yoksa fen bilimleri mi yapabileceğiniz, ben EA mezunuyum ama şu anki aklım olsa sayısal seçerim.
    Ben şu an ki durumda sayısalcıyım. Fakat fen kısmında çok eksiğim var. Kapatamayacağım diye korkuyorum. Sayısal hedefim 60k istediğim bölüm. EA'da ise ona benzer YBS var. İyi üniversiteleri 5 bin 2 bin vb. İlk senede kazanmak istiyorum. Kararsızlık basmış durumda.