Dereceler arasında ciddi fark var, sayısal ile ea arasındaki zorluğun o kadar fazla olduğunu söylemek hatalı olur. Türkçe ve Matematik ikisinde de kritik. Önemli olan sonrasında sosyal mi yoksa fen bilimleri mi yapabileceğiniz, ben EA mezunuyum ama şu anki aklım olsa sayısal seçerim.
Ben şu an ki durumda sayısalcıyım. Fakat fen kısmında çok eksiğim var. Kapatamayacağım diye korkuyorum. Sayısal hedefim 60k istediğim bölüm. EA'da ise ona benzer YBS var. İyi üniversiteleri 5 bin 2 bin vb. İlk senede kazanmak istiyorum. Kararsızlık basmış durumda.