Elektronik ürün almıştım ürünü bugün iade ettim ama 2 tane iade kodu geldi amazona söyledim sorun olmaz siz 245 ile biten iade koduyla işlem yaptırın dedi neyse kolaygelsin kargo geldi kapıya 2 tane iaden gözüküyor diye söyledi bende biri yanlış sonu 245 olan iade koduyla işlem yapıcam dedim yaptık sonra amazona mesaj attım müşteri hizmetlerinden onlarda sorun olmayacağını söyledi şimdi amazon müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum, ve iade amazon.com.tr de gözükmüyor kolaygelsin kargo firmasından sorgulattığımda iade yolda olduğu gözüküyor ben şimdi ne yapacağım