Hocam sıkıntı şu iletişime geçebiliceğim kişi yok, amazonda müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum.
EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir sıkıntı olmaz. Kargo iade edildiğinde işlemler tamamlanır. İçiniz rahat olsun.