• 13-08-2024, 16:27:30
    #1
    E-Devlet ile girişi kaldırdılar ve aday şifrem yok, bu nasıl bir sistem allah aşkına bu ne rezalet ya.
    Yıllardır bunun bi çözümünü bulamadılar galiba.
    Neyse soruma geleyim, var mı giriş yapabilmenin bir yolu?


  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 BeÄŸeni
      Şifremi unuttum'a tıklayarak şifre alabilirsiniz.
  • 13-08-2024, 16:30:11
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Şifremi unuttum'a tıklayarak şifre alabilirsiniz.
  • 13-08-2024, 16:33:59
    #3
    ItzFraude adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-Devlet ile girişi kaldırdılar ve aday şifrem yok, bu nasıl bir sistem allah aşkına bu ne rezalet ya.
    Yıllardır bunun bi çözümünü bulamadılar galiba.
    Neyse soruma geleyim, var mı giriş yapabilmenin bir yolu?


    Gizli sorunuzun cevabını hatırlıyor iseniz ben o şekilde ogrenebildim
  • 13-08-2024, 16:34:40
    #4
    Edevlet ile girişi neden kaldırdılar ki
  • 13-08-2024, 16:35:08
    #5
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gizli sorunuzun cevabını hatırlıyor iseniz ben o şekilde ogrenebildim
    Ben şifremi unuttum kısmı olmuyor diye biliyordum, az önce denedim ve giriş yaptım.
    KeÅŸke giriÅŸ yapmasaydım 😂😂
  • 13-08-2024, 16:35:46
    #6
    ItzFraude adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şifremi unuttum kısmı olmuyor diye biliyordum, az önce denedim ve giriş yaptım.
    KeÅŸke giriÅŸ yapmasaydım 😂😂
    Ben de öyle dedim valla giriÅŸ yaptiktan sonra 😂