E-Devlet ile girişi kaldırdılar ve aday şifrem yok, bu nasıl bir sistem allah aşkına bu ne rezalet ya.
Yıllardır bunun bi çözümünü bulamadılar galiba.
Neyse soruma geleyim, var mı giriş yapabilmenin bir yolu?
Gizli sorunuzun cevabını hatırlıyor iseniz ben o şekilde ogrenebildim