• 13-08-2024, 15:07:38
    #1
    Merhaba sevgili master hocalarım. Elimde eskiden açtığım bir Google Play Console hesabım var.

    Xxxx Web tabanlı hazırlama imkanı sunan bir kuruluştan (Niyetim Kötülemek olmadığı için gizli olsun) sürükle bırak şeklinde bir uygulamamız vardı. 70bin indirmeye sahipti.

    Fakat GPC tarafından denildi ki "Çocuk uygulaması olduğu için kamera konum ve mikrofon kapalı olmalı dedi. Bu xxxx firması ile görüşerek rica ettim.

    Sağolsunlar kırmadılar. Ama 3 defada da olmadı. Üçüncüsünde hesabımın kapatıldığını bir daha açamayacağımı, açsam da kapatılacağını yazdı ihlalleri yapmadığım için.

    Fakat bunu açmanın bir yolu yok mudur? Ben programcı değilim ve benim hatamdan kaynaklanmadığını yazdım tabii ki haklı olarak sorumlu olduğumu söyleyerek kapadılar.

    Bu konuda bana destek olabileceğiniz bir yol var mıdır?

    Teşekkürler...
  • 13-08-2024, 15:13:36
    #2
    Soğuk su iç hocam, iyi gelir.
  • 13-08-2024, 15:15:03
    #3
    Hocam benim de hesaplarım kapatıldı, hiçbir şekilde açmıyorlar, berbat bir politika
  • 13-08-2024, 15:17:09
    #4
    10 yıllık üyenin verdiği cevap... Aramızda muhtemelen jenerasyon farkı var. Peki içerim. Teşekkürler.
    • disavurum
    • Bacterium
    disavurum ve Bacterium bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 13-08-2024, 15:21:06
    #5
    disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim de hesaplarım kapatıldı, hiçbir şekilde açmıyorlar, berbat bir politika
    Biliyor musun, herşey tekellerinde ve bundan nefret ediyorum. İstedikleri gibi ne yaparlarsa. Bazen anarşist ruhum kabarıyor. Resmen sebebini söylemek xorunda değiliz istersek kaparız hesabı diye yazıyor yeni hesap şartlarında da. Sebep belirtmeksizin kapatabilir diyor. Kimse "Aga ne demek olur mu öyle şey,' demiyor. Kusura bakmayın cepten yazıyorum düzgün yazamıyor olabilirim 😁
    • disavurum
    disavurum bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-08-2024, 15:30:52
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biliyor musun, herşey tekellerinde ve bundan nefret ediyorum. İstedikleri gibi ne yaparlarsa. Bazen anarşist ruhum kabarıyor. Resmen sebebini söylemek xorunda değiliz istersek kaparız hesabı diye yazıyor yeni hesap şartlarında da. Sebep belirtmeksizin kapatabilir diyor. Kimse "Aga ne demek olur mu öyle şey,' demiyor. Kusura bakmayın cepten yazıyorum düzgün yazamıyor olabilirim 😁
    Nefretlik bir olay hocam, sizi çok iyi anlıyorum