Hocam benim de hesaplarım kapatıldı, hiçbir şekilde açmıyorlar, berbat bir politika
Biliyor musun, herşey tekellerinde ve bundan nefret ediyorum. İstedikleri gibi ne yaparlarsa. Bazen anarşist ruhum kabarıyor. Resmen sebebini söylemek xorunda değiliz istersek kaparız hesabı diye yazıyor yeni hesap şartlarında da. Sebep belirtmeksizin kapatabilir diyor. Kimse "Aga ne demek olur mu öyle şey,' demiyor. Kusura bakmayın cepten yazıyorum düzgün yazamıyor olabilirim 😁