• 13-08-2024, 10:10:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam dostlarım kuzenim askere gidiyor, acemi birliği Sıhhiye çıkmış, Manisa Merkez, sıhhiye nedir, tam olarak ne yapacak?
    Saygılar.
  • Kabul Edilen Cevap
    • BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Selamlar hocam, sağlık okumadı fakat şöyle olmuş, mezun olacakları sene okulları sağlık lisesine çevrilmiş sorun yaşar mı acaba?
      Sağlık alanında herhangi bir eğitim almadı.
      Sorun yaşayacağını sanmıyorum, zaten acemilikte görev vermezler, usta birliği içinde genelde meslek sorarlar ona göre bir yere verirler.
      Ayrıca sıhhiye olarak devam etse bile kışlaya gelen doktorun ve sıhhiye komutanın dediklerini yapacak (İlaç alacaklara ilaçlarını falan verip not edecek.) çok fazla sağlık bilmesine gerek yok daha rahat eder orda
  • 13-08-2024, 10:12:18
    #2
    Sıhhıye revirde görev yapanlara deniyor hocam. Sağlık okudu herhalde arkadaş?
  • 13-08-2024, 10:14:08
    #3
    çok rahat oluyor valla iyi olmuş kuzenin için sevindim hocam en rahat sıhhiyeciler oluyor askerde.
    revirde çalışır getir götür yapar ilaç sayımı vs yapar doktora hemşireye yardım eder vs.

    hastaya müdahale etmez yani
  • 13-08-2024, 10:14:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yasinkrbyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıhhıye revirde görev yapanlara deniyor hocam. Sağlık okudu herhalde arkadaş?
    Selamlar hocam, sağlık okumadı fakat şöyle olmuş, mezun olacakları sene okulları sağlık lisesine çevrilmiş sorun yaşar mı acaba?
    Sağlık alanında herhangi bir eğitim almadı.
  • 13-08-2024, 10:17:54
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocam, sağlık okumadı fakat şöyle olmuş, mezun olacakları sene okulları sağlık lisesine çevrilmiş sorun yaşar mı acaba?
    Sağlık alanında herhangi bir eğitim almadı.
    Sorun yaşayacağını sanmıyorum, zaten acemilikte görev vermezler, usta birliği içinde genelde meslek sorarlar ona göre bir yere verirler.
    Ayrıca sıhhiye olarak devam etse bile kışlaya gelen doktorun ve sıhhiye komutanın dediklerini yapacak (İlaç alacaklara ilaçlarını falan verip not edecek.) çok fazla sağlık bilmesine gerek yok daha rahat eder orda
  • 13-08-2024, 10:18:44
    #6
    hangi rahatsızlıktan gidersen git aspirin verip al bunu iç birşeyin kalmaz diyene sıhhiye deniyor askerde
  • 13-08-2024, 10:20:05
    #7
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocam, sağlık okumadı fakat şöyle olmuş, mezun olacakları sene okulları sağlık lisesine çevrilmiş sorun yaşar mı acaba?
    Sağlık alanında herhangi bir eğitim almadı.
    sağlık alanında eğitim almamış olması güzel, eğitim alsaydı gidince hayal kırıklığına uğrardı, revirde sadece aspirin oluyor
  • 13-08-2024, 10:30:00
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    Açık kalp ameliyatı yapacak hali yok

    Revirde oturur ilaç verir ateş ölçer hekime yardımcı olur o kadar. Rahat geçer askerliği çok şanslı. Ortada bir revir ve orada görevlendirilmiş bir hekim yoksa zaten sadece ismi sıhhıyeci olarak kalır farklı bir görev verirler.
  • 13-08-2024, 10:42:23
    #9
    Manisada Sihhiye olarak görev yaptım. Acemi birliğinde normal er olarak eğitim görüyorsun. Usta birliğinde ise usta askerler veya komutanlar seni hangi iş için yer varsa oraya atıyorlar. Mesela ben viziteciydim(erleri sabahları viziteye çıkaran asker) fakat bazı arkadaşlar vardı mesela kendi mesleğinin dışında yemekhanede olan vardı. Değişebiliyor yani