BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar hocam, sağlık okumadı fakat şöyle olmuş, mezun olacakları sene okulları sağlık lisesine çevrilmiş sorun yaşar mı acaba?
Sağlık alanında herhangi bir eğitim almadı.
Sorun yaşayacağını sanmıyorum, zaten acemilikte görev vermezler, usta birliği içinde genelde meslek sorarlar ona göre bir yere verirler.
Ayrıca sıhhiye olarak devam etse bile kışlaya gelen doktorun ve sıhhiye komutanın dediklerini yapacak (İlaç alacaklara ilaçlarını falan verip not edecek.) çok fazla sağlık bilmesine gerek yok daha rahat eder orda