Manisada Sihhiye olarak görev yaptım. Acemi birliğinde normal er olarak eğitim görüyorsun. Usta birliğinde ise usta askerler veya komutanlar seni hangi iş için yer varsa oraya atıyorlar. Mesela ben viziteciydim(erleri sabahları viziteye çıkaran asker) fakat bazı arkadaşlar vardı mesela kendi mesleğinin dışında yemekhanede olan vardı. Değişebiliyor yani