• 11-08-2024, 00:00:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle Google a sordum arkadaşlar bir kac bilgi edindim ama burda yaşayanlardan da duymak istiyorum. Bir günlüğüne İstanbul'a geldim . Yarın Üsküdar'a gitmem gerek . GOP dan nasıl Üsküdar'a en basit ve kolay şekilde gidebilirim .

    GOP karlitepedeyim

    İstanbullu arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
  • 11-08-2024, 00:02:32
    #2
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Gaziosmanpaşa > Eminönü
    Eminönü Marmaray > Üsküdar olabilir.

    Bende Gaziosmanpaşa'da oturuyorum bu şekilde kullanıyorum ama daha kolay otobüs vs olabilir.
  • 11-08-2024, 00:03:03
    #3
    36l geçiyorsa beşiktaşta in oradan vapurla üsküdara gidebilirsiniz diye biliyorum yanlış olmasın.
  • 11-08-2024, 00:04:04
    #4
    Otobüsle Eminönü.son durakta inip
    Oradan vapurla Üsküdar
  • 11-08-2024, 00:05:28
    #5
    AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otobüsle Eminönü.son durakta inip
    Oradan vapurla Üsküdar
    eminönüne giden otobüs varmı hocam 399c vardı kalktı. veya ben yanlış biliyorum
  • 11-08-2024, 00:06:30
    #6
    Nurest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eminönüne giden otobüs varmı hoam 399c vardı kalktı
    Hocam goptan elbet vardır. Ben bir süredir İstanbulda değilm ama koca ilçeden Eminönüne giden yoksa ayıptır 😁
  • 11-08-2024, 00:08:59
    #7
    Üyeliği durduruldu


    Şunu buldum umarım doğrudur bilgileri burdan Eminönü yapıp karşıya vapurla geçeceğim
  • 11-08-2024, 00:09:01
    #8
    AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam goptan elbet vardır. Ben bir süredir İstanbulda değilm ama koca ilçeden Eminönüne giden yoksa ayıptır 😁
    Valla burda yok hocam metro tranvay yapıoz. hatırladığım kadarıyla 38e vardı hocam otobüs olarak goptan
  • 11-08-2024, 00:17:57
    #9
    Ben bazen şöyle gidiyorum daha kolay yolları vardır tabi sana biraz uzak kalıyor tramvay ama tramvaya binip Vatan durağında iniyosun ordan Metroya biniyosun Yenikapı durağında iniyosun ordan da Marmaray ile 3 durak fln sanırım Üsküdar birde Moovit diye bir uygulama var ordan da bakabilirsin güzel gösteriyor.