Ben bazen şöyle gidiyorum daha kolay yolları vardır tabi sana biraz uzak kalıyor tramvay ama tramvaya binip Vatan durağında iniyosun ordan Metroya biniyosun Yenikapı durağında iniyosun ordan da Marmaray ile 3 durak fln sanırım Üsküdar birde Moovit diye bir uygulama var ordan da bakabilirsin güzel gösteriyor.