AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam goptan elbet vardır. Ben bir süredir İstanbulda değilm ama koca ilçeden Eminönüne giden yoksa ayıptır 😁
Valla burda yok hocam metro tranvay yapıoz. hatırladığım kadarıyla 38e vardı hocam otobüs olarak goptan