• 10-08-2024, 23:20:48
    #1
    Selamun Aleyküm dostlar,


    PHP ile kodladığım bir bot üzerinde çalışıyorum. Bu bot, Twitter'dan başkalarının tweet'lerini alıp kendi hesabınızda paylaşmanızı sağlıyor. Satılmazsa, 'Kendi kullanırım, ne olacak ki!' dedim ve başladım

    Bu arada, bilgisayarınız kapalı olsa bile bot çalışmaya devam ediyor. Her 30 dakikada bir kontrol edip, eğer yeni bir tweet bulursa hemen alıp paylaşıyor!



    Yazılımdan



  • 10-08-2024, 23:24:33
    #2
    Unofficial mi kullandiniz yoksa official API mi kullanıyorsunuz acaba?
  • 10-08-2024, 23:26:48
    #3
    MAGANDA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Unofficial mi kullandiniz yoksa official API mi kullanıyorsunuz acaba?
    İkisi de değil.
  • 10-08-2024, 23:28:08
    #4
    Takipteyim hocam hesap kasmak için güzel sistem
  • 10-08-2024, 23:29:12
    #5
    Enes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipteyim hocam hesap kasmak için güzel sistem

    Hocam birsürü modül yazma planındayım, en zoru oto tweet'di. Bunu yaparsam hepsini yaparız dedik , video, fotograf, text bunların ayrımını yapmak zor
  • 10-08-2024, 23:31:14
    #6
    Enes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipteyim hocam hesap kasmak için güzel sistem

    deck kısmı tamamladım bu arada.
  • 10-08-2024, 23:33:20
    #7
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deck kısmı tamamladım bu arada.
    Hocam sistem mükemmel olmuş valla eğer dediğiniz gibi ise ve satışa cikartirsaniz lütfen beni etiketleyin birden fazla hesap ve proxy olayida olursa mükemmel olur
  • 10-12-2024, 12:58:27
    #8
    denemek isterim hocam
  • 10-12-2024, 13:21:38
    #9
    güzel olmuş proxy de ekleyebilirsiniz.