Selamun Aleyküm dostlar,
PHP ile kodladığım bir bot üzerinde çalışıyorum. Bu bot, Twitter'dan başkalarının tweet'lerini alıp kendi hesabınızda paylaşmanızı sağlıyor. Satılmazsa, 'Kendi kullanırım, ne olacak ki!' dedim ve başladım
Bu arada, bilgisayarınız kapalı olsa bile bot çalışmaya devam ediyor. Her 30 dakikada bir kontrol edip, eğer yeni bir tweet bulursa hemen alıp paylaşıyor!
Yazılımdan