Dünkü olaydan sonra karokala ifade verdim . süreç nasıl işliyor. adamın fotoğrafına kadar buldum. ama yine sonuç yok , ne yapmamız gerekiyor?
Süreci hızlandırmak için öneriniz varmıdır ?
Karakola İfade Verdim. Nasıl işliyor?
11
●678
- 10-08-2024, 17:32:36
- 10-08-2024, 17:34:49EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePopüler kategorisindeki "Ölduruluyordum" diyor galibaByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2024, 17:44:49Bugün ifade vermişsin hocam nasıl sonuç yok dersin. Dur bakalım. Hızlandırmak için yapacağın hiçbir şey yok. Bekleyeceksin. Adamı bulsalar bile dava 2 yıla yakın sürer. Zaten adamın önceden cezası yoksa ceza almaz. Burada kazancın ceza davası bitince açacağın manevi tazminattan alacağın paradır.cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2024, 17:57:56adamı avukata ver ulusal medyada haber yaptırsın. sosyal medyan güçlüyse orada gündeme getir
