cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dünkü olaydan sonra karokala ifade verdim . süreç nasıl işliyor. adamın fotoğrafına kadar buldum. ama yine sonuç yok , ne yapmamız gerekiyor?

Süreci hızlandırmak için öneriniz varmıdır ?
Bugün ifade vermişsin hocam nasıl sonuç yok dersin. Dur bakalım. Hızlandırmak için yapacağın hiçbir şey yok. Bekleyeceksin. Adamı bulsalar bile dava 2 yıla yakın sürer. Zaten adamın önceden cezası yoksa ceza almaz. Burada kazancın ceza davası bitince açacağın manevi tazminattan alacağın paradır.