Dünkü olaydan sonra karokala ifade verdim . süreç nasıl işliyor. adamın fotoğrafına kadar buldum. ama yine sonuç yok , ne yapmamız gerekiyor?

Süreci hızlandırmak için öneriniz varmıdır ?