R10 Telefon Sorunu
2
●150
- 10-08-2024, 12:19:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Selam arkadaşlar yaklaşık 9 aydır Kıbrıs'ta yaşıyorum. Uzun bir süre daha burada kalacağım. Vatandaşlık almak için uğraşıyorum yani 5 yıl daha buradayım fakat R10'da numaramı doğrulamaya çalıştığımda. Türkiye sınırları içerisinde yabancı numara kullanılamaz diye hata alıyorum. Kıbrıs hattım mevcut. Kıbrıs hattımla doğrulama yapamıyor muyum veya Süreç nasıl işliyor bilgi alabilir miyim?
- 10-08-2024, 12:24:58Teşekkür ederim iyi forumlar.ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle