Selam arkadaşlar yaklaşık 9 aydır Kıbrıs'ta yaşıyorum. Uzun bir süre daha burada kalacağım. Vatandaşlık almak için uğraşıyorum yani 5 yıl daha buradayım fakat R10'da numaramı doğrulamaya çalıştığımda. Türkiye sınırları içerisinde yabancı numara kullanılamaz diye hata alıyorum. Kıbrıs hattım mevcut. Kıbrıs hattımla doğrulama yapamıyor muyum veya Süreç nasıl işliyor bilgi alabilir miyim?