• 10-08-2024, 00:23:06
    #1
    YapıKredi'de olan kredi kartımda artı bakiye var. Bunu normal vadesiz hesaba çekebiliyorum fakat bu nedir?
    Herhangi bir geri ödemesi vs var mı? Yoksa bonus para gibi bir şey mi?
  • 10-08-2024, 00:24:03
    #2
    Bankaların kredi kartından sonra en çok kazanç elde ettikleri ürünleri +paralardır
  • 10-08-2024, 00:30:25
    #3
    Tabiki olmaz mı ek hesap artı bakiye kullandığın gün bazlı senden faiz aldığı sistemdir şu an aylık %5+bsmw+kkdv ekler ve günü geldiğinde senden tahsil etmeni ister sen o parayı geçmez veya unutursan hesapta para olmasa para girişi olmazsa gecikmeye düşersin
  • 10-08-2024, 00:53:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yanlış anlamış arkadaşlar. Artı bakiyeyi çekebilirsin hocam nakit avans saymaz. Sen ekstre borcunun üstünde bir para ödemişsin demek ki ondan dolayı artı bakiye kalmış kartta doğru anladıysam