YapıKredi'de olan kredi kartımda artı bakiye var. Bunu normal vadesiz hesaba çekebiliyorum fakat bu nedir?
Herhangi bir geri ödemesi vs var mı? Yoksa bonus para gibi bir şey mi?
Tabiki olmaz mı ek hesap artı bakiye kullandığın gün bazlı senden faiz aldığı sistemdir şu an aylık %5+bsmw+kkdv ekler ve günü geldiğinde senden tahsil etmeni ister sen o parayı geçmez veya unutursan hesapta para olmasa para girişi olmazsa gecikmeye düşersin
Yanlış anlamış arkadaşlar. Artı bakiyeyi çekebilirsin hocam nakit avans saymaz. Sen ekstre borcunun üstünde bir para ödemişsin demek ki ondan dolayı artı bakiye kalmış kartta doğru anladıysam