Tabiki olmaz mı ek hesap artı bakiye kullandığın gün bazlı senden faiz aldığı sistemdir şu an aylık %5+bsmw+kkdv ekler ve günü geldiğinde senden tahsil etmeni ister sen o parayı geçmez veya unutursan hesapta para olmasa para girişi olmazsa gecikmeye düşersin