• 09-08-2024, 16:19:22
    #1
    almanyadan bu ürünleri istediğim gibi getirebiliyorum gümrükte v.s sorun çıkartmıyolar tütün olmadığı için içinde r10 da bunun satışını yapmak istiyorum bunun için bi sorun var mı

  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      enishalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      almanyadan bu ürünleri istediğim gibi getirebiliyorum gümrükte v.s sorun çıkartmıyolar tütün olmadığı için içinde r10 da bunun satışını yapmak istiyorum bunun için bi sorun var mı

      Merhabalar,

      R10.NET Forum Kuralları gereğince;
      • Sigara, tütün, elektronik sigara, likit, alkol v.b. ürünlerin satışı yasaktır.
  • 09-08-2024, 16:20:14
    #2
    Bu ne ki ?
  • 09-08-2024, 16:20:37
    #3
    İqos yasak
  • 09-08-2024, 16:20:48
    #4
    Elektronik Sigara satışı genel olarak yasak.
    Tütün vs olması önemli değil. elektronik sigara getirmek ve satmak genel olarak yasak.
    Telegram grupları var, oradan satabilirsiniz. Ama riskini unutmayın.
  • 09-08-2024, 16:21:11
    #5
    elektronik sigaraymış, yasak hocam
  • 09-08-2024, 16:21:37
    #6
    K4HR4M4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektronik Sigara satışı genel olarak yasak.
    Tütün vs olması önemli değil. elektronik sigara getirmek ve satmak genel olarak yasak.

    arkadaştan sadece faturasını istemişler gösterince de almışlar garibime geldi benimde
  • 09-08-2024, 16:22:02
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    enishalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almanyadan bu ürünleri istediğim gibi getirebiliyorum gümrükte v.s sorun çıkartmıyolar tütün olmadığı için içinde r10 da bunun satışını yapmak istiyorum bunun için bi sorun var mı

    Merhabalar,

    R10.NET Forum Kuralları gereğince;
    • Sigara, tütün, elektronik sigara, likit, alkol v.b. ürünlerin satışı yasaktır.
  • 09-08-2024, 16:23:07
    #8
    enishalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaştan sadece faturasını istemişler gösterince de almışlar garibime geldi benimde
    10 Yıldan fazladır kullanıyorum. Tüm sürecin hep içerisinde oldum. Bu seferlik denk gelmiştir, bir sonrakinde hepsini ambara kaydedip el koyabilirler.