Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
almanyadan bu ürünleri istediğim gibi getirebiliyorum gümrükte v.s sorun çıkartmıyolar tütün olmadığı için içinde r10 da bunun satışını yapmak istiyorum bunun için bi sorun var mı
Merhabalar,
R10.NET Forum Kuralları gereğince;
- Sigara, tütün, elektronik sigara, likit, alkol v.b. ürünlerin satışı yasaktır.