enishalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
almanyadan bu ürünleri istediğim gibi getirebiliyorum gümrükte v.s sorun çıkartmıyolar tütün olmadığı için içinde r10 da bunun satışını yapmak istiyorum bunun için bi sorun var mı

Merhabalar,

R10.NET Forum Kuralları gereğince;
  • Sigara, tütün, elektronik sigara, likit, alkol v.b. ürünlerin satışı yasaktır.