• 07-08-2024, 23:39:18
    #10
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu an %60 vergi mevcut
    Bu güncellenmiş hali mi acaba ilk baslarda yine bu şekilde miydi vergi
  • 07-08-2024, 23:41:27
    #11
    selimbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu güncellenmiş hali mi acaba ilk baslarda yine bu şekilde miydi vergi
    %30du hocam dün %60 yapıldı. Minimum sepet tutarı da 670₺'ye düşürüldü. Gümrükteki yoğunluktan dolayı 2000₺ yapılmıştı.
  • 07-08-2024, 23:44:07
    #12
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %30du hocam dün %60 yapıldı. Minimum sepet tutarı da 670₺'ye düşürüldü. Gümrükteki yoğunluktan dolayı 2000₺ yapılmıştı.
    1 gün ile mi kaçırdım üzdü bu
  • 07-08-2024, 23:44:50
    #13
    selimbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 gün ile mi kaçırdım üzdü bu
    Bu yeni gelen yasa her şeyi mahvetti hocam maalesef..
  • 07-08-2024, 23:46:26
    #14
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yeni gelen yasa her şeyi mahvetti hocam maalesef..
    Dün sipariş edecektim sabah bakarım dedim şimdi yüzde 60 vergi acayip fazla üzücü...