selimbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu güncellenmiş hali mi acaba ilk baslarda yine bu şekilde miydi vergi
%30du hocam dün %60 yapıldı. Minimum sepet tutarı da 670₺'ye düşürüldü. Gümrükteki yoğunluktan dolayı 2000₺ yapılmıştı.