Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%30du hocam dün %60 yapıldı. Minimum sepet tutarı da 670₺'ye düşürüldü. Gümrükteki yoğunluktan dolayı 2000₺ yapılmıştı.
1 gün ile mi kaçırdım üzdü bu