• 07-08-2024, 21:04:16
    #1
    Mevcut tarifem 25 gb 110 tl olan 1. Dönem kampanyası kullanıyorum ayın 15 inde bitecek tarifem otomatik olarak 2. Döneme geçiyor mu uygulamada yazmıyor da bilgisi olan var mı

  • 07-08-2024, 21:04:55
    #2
    aynı paketiz hocam otomatikl geçiyor o tarihte 125tl oluyor
  • 07-08-2024, 21:17:55
    #3
    Müşteri hizmetlerine cevap vermezsen geçer .
  • 07-08-2024, 21:19:39
    #4
    Mtin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetlerine cevap vermezsen geçer .
    Sordum otomatik geçecek mi diye , 7 gün kalmadan göremiyoruz dedi 10 tane tarife sundular önüme istemiyorum diyorum ısrarla başka bi teklif yapıyorlar
  • 07-08-2024, 21:26:10
    #5
    Tobi daha dürüst müşteri temsilcisinden yerinde olsam sadece ondan bilgi alırım