Mevcut tarifem 25 gb 110 tl olan 1. Dönem kampanyası kullanıyorum ayın 15 inde bitecek tarifem otomatik olarak 2. Döneme geçiyor mu uygulamada yazmıyor da bilgisi olan var mı