garajkayseri adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neden benim ismimi kullanıp hak ihlali yapıyorsun diye size
dava açabilir. Önemli olan o davayı kazanabilmek. Eğer video
kaydında muhatapların kimlikleri açıkça belli olmuyorsa sizden
ciddi bir tazminat almaları çok zor. Ama tazminat davaları
zaman ve emek istediği için genelde bu yola çok başvurulmaz