Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açabilir. Şu anda da açabilir. Hatta Kayseri'de garajı olan biri
neden benim ismimi kullanıp hak ihlali yapıyorsun diye size
dava açabilir. Önemli olan o davayı kazanabilmek. Eğer video
kaydında muhatapların kimlikleri açıkça belli olmuyorsa sizden
ciddi bir tazminat almaları çok zor. Ama tazminat davaları
zaman ve emek istediği için genelde bu yola çok başvurulmaz
Hocam o zaman benim aklıma şöyle bir şeytan girdi, sosyalmedyada yüzlerce videonun altına binlerce yorum atılıyor içinde n hakaret olanları seçip, benimle alakalı olmayan herhangi bir videoda bu bana hakaret etti bu diye 30 bin tl isterim, sizin dediğiniz gibi arada evhamlı 2 kişi denk gelse yolu mu bulurum. Umarım yanlış anlamışımdır.