Hocam cevabınız için çok teşekkür ederim. Dava bittikten sonra tekrar tazminat davası açabilir mi. Şahısları tanımıyorum. Sadece bir haber sayfasına yorum yaptım.
Açabilir. Şu anda da açabilir. Hatta Kayseri'de garajı olan biri
neden benim ismimi kullanıp hak ihlali yapıyorsun diye size
dava açabilir. Önemli olan o davayı kazanabilmek. Eğer video
kaydında muhatapların kimlikleri açıkça belli olmuyorsa sizden
ciddi bir tazminat almaları çok zor. Ama tazminat davaları
zaman ve emek istediği için genelde bu yola çok başvurulmaz