• 05-08-2024, 23:13:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba iyi günler.

    Aracımı satacağım yüksek miktarını ödeyecekler kalan 10.000-15.000 TL civarı ödeme için açık senet verelim dediler. Bu miktar benim için önemsiz aslında fakat yinede sormak istedim. Bu senet prosödürü nasıl olur ? Neye dikkat etmem gerekli ?
  • 05-08-2024, 23:20:14
    #2
    Noter yapılırsa geçerli olur
  • 05-08-2024, 23:20:18
    #3
    Aracı alan kişi tanıdığınız birisi değilse açık senet vermesi şüpheli. Senet alırken imzalayan kişinin ve kefilin kimlik bilgilerinin doğru olmasına dikkat edin.
  • 05-08-2024, 23:20:36
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Acik senet borc miktari yazmamakla birlikde istediginiz parayi yazip icraya verebilirsin demek ama burda mide bulandirici bir durum icraya verdiniz diyelim miktar. Gercekten alacaginiz para olsun karsi taraf hemen itiraz edip senden bu alacaginin kanitini ister siz araba sattiniz parayi verdiniz kalan borcu sozlesme yaparak acik senet alin basiniz agriyabilir. Akrabani. Degilse bulasmayin yada tanidik
  • 05-08-2024, 23:25:59
    #5
    Hocam, girmeyim senet sepet işlerine aman dikkat.