Merhaba iyi günler.

Aracımı satacağım yüksek miktarını ödeyecekler kalan 10.000-15.000 TL civarı ödeme için açık senet verelim dediler. Bu miktar benim için önemsiz aslında fakat yinede sormak istedim. Bu senet prosödürü nasıl olur ? Neye dikkat etmem gerekli ?