• 06-08-2024, 05:25:13
    #10
    çok geçmiş olsun. Kardeşiniz için birşeyi yok diyorsunuz, umarım öyledir. Geçen sene bu zamanlarda halamın torunu tam da kardeşinizin yaşındayken 120 ile giden lüks bir aracın arkadan motosikletine çarpması ile can verdi. O da ilk başta kalkıp yürümüş, birşeyim yok demiş ama ambulansa binince birden fenalaşıp vefat etmiş. Görünürde yara bere kırık yokmuş. İç kanamadan gitmiş. O kadar şiddetli bir çarpmada bazı organlar sonradan tepki verebilir. Bana göre detaylı bir sağlık raporu alın. Benzer şeyler Konyada bizim çocuğun da başına gelmiş, emniyet şeridinde yavaş giden motosiklete çarpan adam ceza almadı çünkü iyi görünen haliyle tutulan tutanakta "iki taraf da hatalı" yazılmış. Sizin kazanızda karşı taraf hatasını kabul etmiş görünüyor. Evet, manevi tazminat ve hayat boyu sürecek kaza korkusu ve kaza travması söz konusu. 1 milyondan aşağı tazminat istemeyin. Hatta bu da az çünkü vatandaşlık görevini de ihmal edip kaçmış. Bu suçtur. Ben olsam uzlaşmazdım.
  • 06-08-2024, 15:12:46
    #11
    Ferhat1230 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam öncelikle geçmiş olsun Allâh beterinden korusun bu konuda çok bir bilgim yok ancak tanıdığım bir avukat var çok dişli bu konularda afyonkarahisar da kendisi ancak sizin işleminiz ile ilgilenir bir danışıp söylediklerini yapmanızı öneririm eğer konuya ağırlık verirseniz tazminat vs alabilirsiniz diye düşünüyorum benzer durumlar görmüştüm daha önce isterseniz PM atın
    Çok teşekkür ederim hocam sağolun gün içerisinde müsaitliğim olurşa ulaşacağım size.
    maxmyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam, Allah beterinden saklasın. Hastaneden sadece kan alınıp gönderilmesi bana çok garip geldi, normalde dediğiniz işlemler yapılmadan taburcu edilmemesi lazım diye biliyorum bende.
    Çok teşekkür ederim hocam, sağolun. Kesinlikle öyle akıl alır gibi değil.
    Makalelinde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Profesyonel hukuk hizmeti almak isterseniz profilimdeki WhatsApp numarası üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
    Merhaba, teşekkür ederim hocam.
    damla1975 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun. Kardeşiniz için birşeyi yok diyorsunuz, umarım öyledir. Geçen sene bu zamanlarda halamın torunu tam da kardeşinizin yaşındayken 120 ile giden lüks bir aracın arkadan motosikletine çarpması ile can verdi. O da ilk başta kalkıp yürümüş, birşeyim yok demiş ama ambulansa binince birden fenalaşıp vefat etmiş. Görünürde yara bere kırık yokmuş. İç kanamadan gitmiş. O kadar şiddetli bir çarpmada bazı organlar sonradan tepki verebilir. Bana göre detaylı bir sağlık raporu alın. Benzer şeyler Konyada bizim çocuğun da başına gelmiş, emniyet şeridinde yavaş giden motosiklete çarpan adam ceza almadı çünkü iyi görünen haliyle tutulan tutanakta "iki taraf da hatalı" yazılmış. Sizin kazanızda karşı taraf hatasını kabul etmiş görünüyor. Evet, manevi tazminat ve hayat boyu sürecek kaza korkusu ve kaza travması söz konusu. 1 milyondan aşağı tazminat istemeyin. Hatta bu da az çünkü vatandaşlık görevini de ihmal edip kaçmış. Bu suçtur. Ben olsam uzlaşmazdım.
    Teşekkür ederim hocam , sağolun. Evet hocam biz de iç kanamadan çok korktuk hemen ertesi günü farklı hastaneye götürüp tüm testleri yaptırdık. Bizim kazada karşı taraf tamamen suçlu, kardeşim 50-60km hızla sağ şeritten giderken şahıs kontrolü kaybedip arkadan vuruyor. Hocam zaten insan gibi durup ambulansı arasaydı orada biz motoru yaptırmaktan başka bir şey talep etmeyecektik nihayetinde bir kaza, hepimizin başına gelebilir ama durup kaçmaları bizi sinirlendirdi. Ertesi günü karakola gidip itiraf etseler yine tamam denebilirdi ama polis buldu kendilerini yoksa yine çıkmayacaklardı ortaya.
  • 06-08-2024, 15:29:31
    #12
    Bütün ümidim gençliktedir
    Kardeşiniz hastaneye trafik kazası olarak giriş yaptığından, trafik polisleri kaza raporu düzenlemişlerdir. Yaralanmalı trafik kazaları, adli soruşturma gerektirir. Dolayısıyla sizin kazanız, yargıya taşınacaktır. Kaza raporu sonucunda kusurlu kimse, diğer tarafın maddi ve bedeni zararlarını karşılamak zorundadır. Kardeşiniz tekrar hastaneye gidip detaylı bir tetkik olsun. Oradan iş göremez raporu alırsa, onunla beraber tazminat davası için başvuru yaparsınız. Ama muhtemelen bu durumda önce uzlaştırmacı atanır. Sizi orta yolda buldurmaya çalışır. Geçmiş olsun.
  • 06-08-2024, 18:38:17
    #13
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşiniz hastaneye trafik kazası olarak giriş yaptığından, trafik polisleri kaza raporu düzenlemişlerdir. Yaralanmalı trafik kazaları, adli soruşturma gerektirir. Dolayısıyla sizin kazanız, yargıya taşınacaktır. Kaza raporu sonucunda kusurlu kimse, diğer tarafın maddi ve bedeni zararlarını karşılamak zorundadır. Kardeşiniz tekrar hastaneye gidip detaylı bir tetkik olsun. Oradan iş göremez raporu alırsa, onunla beraber tazminat davası için başvuru yaparsınız. Ama muhtemelen bu durumda önce uzlaştırmacı atanır. Sizi orta yolda buldurmaya çalışır. Geçmiş olsun.
    Bilgilendirme için çok teşekkür ederim hocam, sağolun.