çok geçmiş olsun. Kardeşiniz için birşeyi yok diyorsunuz, umarım öyledir. Geçen sene bu zamanlarda halamın torunu tam da kardeşinizin yaşındayken 120 ile giden lüks bir aracın arkadan motosikletine çarpması ile can verdi. O da ilk başta kalkıp yürümüş, birşeyim yok demiş ama ambulansa binince birden fenalaşıp vefat etmiş. Görünürde yara bere kırık yokmuş. İç kanamadan gitmiş. O kadar şiddetli bir çarpmada bazı organlar sonradan tepki verebilir. Bana göre detaylı bir sağlık raporu alın. Benzer şeyler Konyada bizim çocuğun da başına gelmiş, emniyet şeridinde yavaş giden motosiklete çarpan adam ceza almadı çünkü iyi görünen haliyle tutulan tutanakta "iki taraf da hatalı" yazılmış. Sizin kazanızda karşı taraf hatasını kabul etmiş görünüyor. Evet, manevi tazminat ve hayat boyu sürecek kaza korkusu ve kaza travması söz konusu. 1 milyondan aşağı tazminat istemeyin. Hatta bu da az çünkü vatandaşlık görevini de ihmal edip kaçmış. Bu suçtur. Ben olsam uzlaşmazdım.