Kardeşiniz hastaneye trafik kazası olarak giriş yaptığından, trafik polisleri kaza raporu düzenlemişlerdir. Yaralanmalı trafik kazaları, adli soruşturma gerektirir. Dolayısıyla sizin kazanız, yargıya taşınacaktır. Kaza raporu sonucunda kusurlu kimse, diğer tarafın maddi ve bedeni zararlarını karşılamak zorundadır. Kardeşiniz tekrar hastaneye gidip detaylı bir tetkik olsun. Oradan iş göremez raporu alırsa, onunla beraber tazminat davası için başvuru yaparsınız. Ama muhtemelen bu durumda önce uzlaştırmacı atanır. Sizi orta yolda buldurmaya çalışır. Geçmiş olsun.
Bilgilendirme için çok teşekkür ederim hocam, sağolun.