Fibabankası kullanan var mı?
6
●178
- 05-08-2024, 10:48:41hangi parada ne kadar kenarda para biriktirdiğne iyi bakın.
Örnegin 1.999.999 koyunca 75bin kenarda tutuyor.
2.000.000 tl koyunca 150 bin kenarda tutuyor.
Bu sekilde alt sınır degil de üst sınıra yakın para koyarsanız o verdigi vergi işinize yarar.
Ek olarak borsa para yatir, fx market vb seylerle bir sonraki ay ek faiz veriyor.
Biz aylardir kullaniyoruz. Her hosgeldin faizi bittiginde farkli hesaptayiz.
Benim için en iyi yanı şu oldu.
%60 hoşgeldin faizi verirken son anlarında katılmışız.
Faiz dusmesine rağmen diğer bankalar gibi faizi oynatmadılar, yeni müsterilere 52 verirken bile biz 60 aldık.
Kötü özelligi ise musteri temsilcileri bilgisiz.
Güven vermiyor. Her aradigimda tatmin edici cevaplar alamıyorum. Onlari ben yönlendirip dogruyu buluyoruz.
En basiti baska bankadan atm para cekme yatirmayi soruyorum. Komisyon alir mi diyorum. Bana diyor ki alabilir de almayabilir de. - 05-08-2024, 10:49:10aylardir kullanıyorum
sadece bir kere kredi karti odemesi yaptığım halde ödememiş ondan sorun yaşadım
onun dışında eft islemleri filan ücretsiz ve hızlı
günlük faizde ise kiraz hesap var
paranin belli bir kismini vadesizde tutuyor faiz vermiyor o saçma.
yetkiliye sorduğumda acil durum olursa paraya ihtiyaciniz olursa diye bir kısmını vadesizde tutuyoruz diyor faiz kazanamiyorsun - 05-08-2024, 11:31:24Aktifbank nkolay öneririm yıllardır kullanırım. Bono alıyorum daha mantıklı geliyor referans kodum ile üye olana da 100 tl ödeme yapıyorum.