mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aktifbank nkolay öneririm yıllardır kullanırım. Bono alıyorum daha mantıklı geliyor referans kodum ile üye olana da 100 tl ödeme yapıyorum.
% getirisi nedir