• 03-08-2024, 14:20:54
    #1
    Merhaba wise hesabım 2 gün önce açıldı, TL ibanı vs herşey hazır ama USD hesabında bekleme listesindesiniz diyor bu düzelir mi? Ne kadar sürer
  • 03-08-2024, 14:22:08
    #2
    Türkiye adresiyle mi açtınız?
  • 03-08-2024, 14:23:29
    #3
    seckinsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye adresiyle mi açtınız?
    Yok hocam abd şirketim üzerinden
  • 03-08-2024, 15:42:43
    #4
    ABD Şirket kurulumuna TR hesap bilgisi veriyormu hocam.
  • 07-08-2024, 11:54:08
    #5
    haruntt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorundan muzdaribim. Amerika ip üzerinden açtım hesabı. Fakat usd bekleme listesine aldı. Wise'a sordum uyruğum türk olduğu için mi böyle diye case açtım fakat bunla alakası yok dediler. Şu an tüm hesaplar için usd alımını durdurduk ve tarih veremiyoruz diyorlar. Bilgisi olan ne zaman açılacak bir fikir sunabilen olursa teşekkür ederiz.
    Evet hocam maalesef bende aynı bilgilere ulaştım. ABD tamamen sistemler durmuş, fiziksel ve sanal kart da veremiyorlarmış. Yeni bir bankayla anlaşmaya çalışılıyormuş anlaşma olursa düzelecekmiş sanırım görüşmeler sürüyormuş.

    https://www.youtube.com/@av.cerendemir8477

    Şu youtube kanalında bir videosunda bahsediyordu