Aynı sorundan muzdaribim. Amerika ip üzerinden açtım hesabı. Fakat usd bekleme listesine aldı. Wise'a sordum uyruğum türk olduğu için mi böyle diye case açtım fakat bunla alakası yok dediler. Şu an tüm hesaplar için usd alımını durdurduk ve tarih veremiyoruz diyorlar. Bilgisi olan ne zaman açılacak bir fikir sunabilen olursa teşekkür ederiz.
Evet hocam maalesef bende aynı bilgilere ulaştım. ABD tamamen sistemler durmuş, fiziksel ve sanal kart da veremiyorlarmış. Yeni bir bankayla anlaşmaya çalışılıyormuş anlaşma olursa düzelecekmiş sanırım görüşmeler sürüyormuş.
https://www.youtube.com/@av.cerendemir8477
Şu youtube kanalında bir videosunda bahsediyordu