ZippoTurkey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Benimde rüyamda yıllar sonra gelip eksik yapmışsın diyolardır. Lan olurmu ben 550gün tam yaptım diyorum. Hadi olmadı eksik olsa bile askerlik artık o kadar değil alamazsınız diyorum

Rüyamda nerdeyse gitmemek için darbe yapacaktım
)Ki ben çok çok rahat askerlik yaptım ona rağmen direndim
